بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


میداودی:قسم می خورم پنالتی بود
http://delshekaste.com/i/attachments/1/1350831256919491_orig.jpg
 
میلاد میداودی درباره بازی با تراکتور سازی اظهار داشت:در این بازی چند بازیکن خود را به دلایلی در اختیار نداشتیم صادقی هم که در جریان بازی مصدوم شد و قلعه نوعی هم در سفر به تبریز کنار استقلال نبود اما با این وجود فرصت هایی برای گل زدن به دست آوردیم که متاسفانه به نتیجه نرسید.
وی درباره داوری این بازی عنوان کرد:متأسفانه داوری هم به ضرر ما بود. در صحنه ای که روی من خطا شد داور باید اعلام پنالتی می کرد. قسم می خورم ن صحنه پنالتی بود.دروازبان تراکتور روی من خطا کرد و تعجب می کنم که چرا داور نسبت به این صحنه بی توجه بود.علاوه بر این چند صحنه مشکوک دیگر هم اتفاق افتاد که باز هم اعلام خطا نشد.اگر مظفری زاده خطای دروازبان حریف روی من را پنالتی می گرفت جریان بازی تغییر می کرد.
میداودی در ادامه صحبت های خود گفت:زمانی که در تهران با تراکتور بازی می کنیم به بهترین شکل با هواداران این تیم برخورد می شود و همیشه این طور بوده که بدون مشکل در طبقه اول ورزشگاه آزادی مستقر می شوند اما در تبریز این اتفاق برای ما نمی افتد.در بازی با تراکتور حدود 100 هوادار استقلال را در طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام(ره) جا دادند که این اتفاق خوبی نیست.برای من این موضوع جای سوال و تعجب دارد.
تحلیل:ای بابا میلاد جان این مواردی که به آن اشاره کردی،ما هواداران چند سالیست که با آن مشکل داریم و همیشه هم می گوییم در بازی بعدی خود با این تیم در تهران جبران می کنیم،اما باز هم فرهنگ بالای استقلالی بودنمان اجازه تقابل و جبران کردن را نمی دهد.منتهی هواداران تبریزی آنرا به حساب ترس و ....می گذارند!

عکاس:داوود امان ا...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 30 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ برتر,هفته دوازدهم,اشتباهات داوری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com